..........

12:24 PM 6 Comments A+ a-

Salam..
Setakat nie blum ter"type" lg crite psl keguguran yg saya janjikan..Entah lah..saya pun xtau bile saya akan share crite² tu..Sekarang nie saya sedang menghitung ari & berteka teki sendiri.. Adakah saya mengandung lagi???Atau pun ade kesan² lain dari keguguran yg membuatkan tarikh period saya berubah..Mengikut kata doc..xde masalah untuk mengandung selepas keguguran..Tapi byk juga soh seh soh seh yg saya dengar dr kawan²..Seelok²nye jarakkan 2 hingga 3 bulan baru mengandung..Kalau Allah nak bagi saya rezeki lagi..saya terima seadanya.. Dan saya akan mendapatkan keputusan dari doc hujung minggu nie..Harap² xde ape² yg memudaratkan lagi..Semoga pengalaman yang lepas menjadi 1 pengajaran buat saya..
Doa kan saya kwn²..

6 Nasihat Berguna

Write Nasihat Berguna
Anonymous
AUTHOR
January 22, 2009 at 3:28 AM delete

Assalamualaikum..
salam perkenalan.. saya pun baru je keguguran kali ke2.. tgh dlm pantang lagi ni.. moga kita dikurniakan ketabahan & moga ada rezeki kita nanti.. insyaAllah.. amin..

Reply
avatar
Hernee Nazir
AUTHOR
January 23, 2009 at 9:16 AM delete

ina>> thanks dear.. smoga kite sama2 tabah..insyaAllah klau ade rezeki x kemana..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
January 24, 2009 at 7:16 AM delete

alam,
semoga tabah dengan ujian allah

Reply
avatar
shay
AUTHOR
March 23, 2009 at 11:16 AM delete

macam mana boleh keguguran nih...? harap awak banyak bersabar yerk... mungkin ada hikmah disebaliknya... jika pregnant lagi, harap dapat jaga kandungan ngan diri awak sebaik mungkin... maklum la, org mengandung ni banyak juga dugaannya...

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 28, 2011 at 10:45 AM delete

Hai akak... teruja sgt baca blog junoir HN ni.... lebih about pregnant ni..

Reply
avatar
Hernee Nazir
AUTHOR
February 28, 2011 at 3:33 PM delete

anon>> thanks dik.. akk mmg niat nk share pnglmn prggy kt sni.. :)

Reply
avatar